Holistic Keracunan Makanan Rawatan Membantu Badan Anda

Holistic Keracunan Makanan Rawatan Membantu Badan Anda

Tanda-tanda biasa keracunan makanan muntah dan cirit-birit pada masa yang sama. Yang tidak menyenangkan kerana ini adalah, ia adalah satu penyingkiran semula jadi sesuatu yang menyakitkan badan anda teruk. Ia perlu untuk keluar.

Jika anda mengambil ubat yang menghentikan muntah-muntah dan cirit-birit, kemudian patogen telah berjaya dapat memasuki badan anda dan anda mungkin mendapati pelajarannya merosot dalam kesihatan anda secara keseluruhan.

Badan anda, sistem imun anda sentiasa cuba untuk membuat anda sihat. Serangan ganas sesuatu seperti keracunan makanan (atau demam) menunjukkan dua perkara.

bahawa sesuatu yang serius yang cuba untuk masuk ke dalam badan anda
bahawa anda mempunyai sistem imun yang sihat
Bayangkan seseorang yang tidak teguh. Bagaimana badan mereka akan bertindak balas dalam situasi ini? Ia akan mempunyai tenaga untuk berurusan dengan patogen dalam apa-apa cara yang tegas?

Ia tidak mungkin.

Katakan anda tidak bertindak ganas untuk tempoh yang singkat untuk sesuatu yang tidak seharusnya berada di dalam badan anda, dan berjaya dalam membuang apa pun ia. Kemudian menganggap diri anda cukup sihat, dengan sistem imun yang baik.

Sebagai analogi, mari kita lihat haiwan mangsa buruan. A haiwan pemangsa yang sihat adalah berjaga-jaga sepanjang masa, untuk bahaya. Mereka akan bertindak balas dengan cepat jika mereka mempunyai syak wasangka yang paling kecil mereka berada di bawah serangan. Tetapi jika pemburu itu berjaya, maka kemungkinan bahawa haiwan itu mangsa adalah tidak sihat dalam beberapa cara.

Namun demikian, anda mungkin masih tidak mahu bertahan kesan keracunan makanan, yang boleh berlangsung selama beberapa jam. Muntah-muntah dan cirit-birit pada masa yang sama adalah sedikit menyeronokkan.

Dan anda perlu untuk menyedari kemungkinan dehidrasi. Ini tidak mungkin menjadi masalah pada orang yang sihat, yang boleh mengambil dengan cepat selepas itu. Tetapi ia boleh menimbulkan masalah kepada orang yang tidak sihat, yang masalah berterusan untuk tempoh masa yang panjang dan mereka mendapati sukar untuk bangkit semula selepas itu.

Tetapi anda boleh mengambil ubat homeopati untuk membantu anda. Homeopati tidak menghentikan gejala. Ia tidak menyekat gejala. Ia tidak berfungsi seperti itu. Apa yang ia lakukan adalah untuk membantu badan anda dalam apa yang ia telah cuba untuk lakukan - membuang pesalah.

Ubat paling berkesan homeopati yang akan membantu anda pada masa ini adalah album Arsenicum.

Ia sedikit seperti mempunyai kek anda dan memakannya.

Album Arsenicum terdapat dalam semua rumah yang baik menetapkan kit homeopati. Ia mempunyai banyak kegunaan dan merupakan salah satu ubat yang paling berguna dalam kit tersebut, tidak kurangnya untuk keracunan makanan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar