Remedy Yeast Asli - Bagaimana Merawat Jangkitan Yis Dengan Pemulihan semula jadi

Remedy Yeast Asli - Bagaimana Merawat Jangkitan Yis Dengan Pemulihan semula jadi

Jika anda sedang mencari ubat yis semula jadi ia mungkin bijak untuk memulakan dengan mencuba biasa, tanpa gula yogurt, yang tidak mengandungi sebarang pewarna atau buah-buahan. Kedua-dua lelaki dan wanita boleh menggunakan kaedah rawatan, terutamanya jika mereka berminat untuk penawar semula jadi.

Anda boleh memilih untuk makan yogurt atau anda juga boleh memohon kepada kawasan di mana anda mengalami gejala. Terdapat banyak faedah yang berkaitan dengan menggunakan yogurt sebagai ubat yis semula jadi. Ini akan melihat seluruh artikel.

Yogurt, walaupun biasa, juga mesti mengandungi kultur hidup. Anda boleh menyemak label untuk memastikan ia memenuhi keperluan khusus anda. Label boleh mengatakan ia mempunyai budaya 'hidup', atau ia boleh merujuk kepada mereka sebagai budaya 'aktif'. Ini budaya adalah jenis yang baik bakteria yang benar-benar boleh membantu untuk menyingkirkan jangkitan yis untuk kebaikan.

Dalam keadaan biasa, semua orang mempunyai bakteria baik, yang boleh membantu dalam menjaga Candida albicans di bawah kawalan. Kulat yis seperti dikenali sebagai Candida albicans boleh tumbuh di luar kawalan dan ini adalah apa yang boleh menyebabkan jangkitan yis untuk membangunkan.

Keseimbangan antara bakteria baik dan buruk boleh menjadi tidak sekata dan bakteria yang tidak baik akan berkembang dan melebihi bilangan bakteria baik. Ini adalah apabila anda akan melihat tanda-tanda jangkitan yis. Perkara-perkara yang boleh mencetuskan perkara ini berlaku mungkin termasuk:

o Penggunaan berlebihan antibiotik

o diet yang tidak sihat

o Tekanan

masalah o Berat

o berlebihan steroid

o Sistem imun yang lemah

Rawatan yang paling biasa telah pesari, losyen dan krim topikal. Ini boleh diperolehi di kaunter atau dengan preskripsi daripada doktor anda. Kaedah-kaedah ini akan biasanya hanya merawat gejala-gejala, dan bukannya apa yang menyebabkan jangkitan di tempat pertama. Candida albicans adalah bakteria pandai, dan boleh membina satu rintangan kepada rawatan tradisional menjadikan mereka agak tidak berkesan dalam jangka panjang.

Jika anda terus-menerus mengalami jangkitan yis dan anda telah cuba krim dan losyen yang seolah-olah tidak bekerja, ia mungkin kerana badan anda telah menjadi digunakan untuk rawatan dan menyekatnya daripada bekerja.

Ini adalah sebab bahawa ramai yang beralih kepada ubat yis semula jadi, untuk hasil yang positif dalam jangka panjang.

Salah satu pilihan remedi yis semulajadi yang paling popular adalah yogurt. Ia perlu menjadi yogurt plain tanpa buah-buahan atau bahan tambahan lain. Anda boleh sama ada mengambil yogurt atau anda boleh memohon kepada kawasan yang dijangkiti. Budaya aktif yang wujud dalam yogurt akan menggantikan mana-mana bakteria baik yang telah dihancurkan melalui ubat-ubatan seperti antibiotik.

Bagi ubat yis semulajadi yang berfungsi dengan berkesan, anda perlu memastikan anda membina bakteria baik untuk mencipta yang lebih keseimbangan dalam badan. Mewujudkan keseimbangan yang akan membantu kulat yang buruk daripada merebak dan membiak.

Yogurt telah digunakan oleh banyak pihak, sebagai ubat yis semulajadi yang berkesan, di mana mereka telah muncul pada badan. Bagi penawar yang kekal, anda juga akan perlu untuk membuat sedikit perubahan kepada diet dan gaya hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar