Minyak Disemai Buat Sistem Penyampaian Khidmat Untuk Minyak Essential

Minyak Disemai Buat Sistem Penyampaian Khidmat Untuk Minyak Essential

Kaedah membuat minyak Disemai telah berubah sangat sedikit dalam beberapa tahun kebelakangan ini ribu. Anda mengambil tumbuhan atau bunga bahan pilihan anda dan potong ke atas atau dicincang ia - kemudian meletakkan bahan tumbuhan ke dalam balang kaca yang luas berleher seperti balang jelas gelen. Pastikan anda pek ke bawah dalam balang. Kepada bahan dicincang ini anda menambah minyak yang seperti bunga matahari atau minyak jojoba. Sekarang di sini adalah kunci - kacau campuran dan letakkan di luar dalam cahaya matahari selama beberapa minggu. Setiap sekali dalam seketika anda akan perlu menghidupkan balang memastikan haba dan cahaya oleh matahari di secara sama rata di campuran. Musim panas sudah tentu masa yang terbaik untuk membuat campuran ini. Akhirnya sel yang mengandungi minyak pati yang berharga bermula untuk memecahkan dan semua sifat-sifat penyembuhan yang indah tumbuhan yang diselitkan ke dalam minyak. Apabila ia dilakukan, menapis campuran untuk mengeluarkan semua bahan tumbuhan. Hasilnya ialah ubat semulajadi yang mengandungi semua prinsip aktif tumbuhan sedia untuk digunakan dan dicairkan alredy. Bagaimana mudah ialah?

Berikut adalah tiga contoh Minyak Disemai

Bunga Marigold (Calendula Officinalis) penggunaan -Saya calendula untuk menenangkan kulit merah, gatal-gatal atau sensitif. Sekarang ini bukan "marigold" bunga anda membeli untuk taman-taman anda tetapi adalah pelbagai jenis bunga kuning / oren besar. Calendua adalah pembawa besar untuk mengekalkan pergerakan sendi dan baik untuk urat. Anda boleh menggunakannya dengan sendirinya untuk keadaan kulit, atau menambah kepada badam minyak untuk mengurut.

Borage (Borago officinalis) Minyak -borage adalah sumber terkaya asid gamma linolenik (GLA). Ini adalah lebih daripada dua kali ganda seperti yang terdapat dalam minyak primrose petang. GLA membantu untuk menggalakkan pergerakan sendi yang baik, dan apabila digunakan dengan kerap pada kulit akan membantu untuk melembutkan garis-garis dan kedutan.

Wort St John (Hypericum perforatum). Ada yang mengenal pasti ini sebagai sama ada bunga liar, rumpai atau herba. Tumbuhan ini mempunyai herba yang berminat untuk beratus-ratus tahun. Secara peribadi, saya sering tertanya-tanya tentang nama. Ia seolah-olah bahawa ia telah dinamakan untuk St John hari raya hari yang 24 Jun. Itu adalah masa yang mereka biasanya berkumpul tumbuhan ini. Ia merupakan satu minyak yang sangat baik untuk penyembuhan luka dan untuk merawat gangguan haid. Anda boleh menggunakannya untuk luaran merawat luka dan mengurangkan kesakitan lebam dan benjol. Hari ini ia digunakan untuk lebam, terseliuh, terbakar, kegatalan kulit, dan luka. Wort St John telah dipanggil "minyak merah" atau "hypericum pelulut." Anda masih boleh merasa di beberapa farmasi.

Betapa Sistem Penyampaian Besar untuk Minyak Essential!

Minyak Disemai lakukan membawa intipati, minyak pati tumbuhan. Marigold, borage dan St John Wort adalah contoh-contoh yang indah. Tetapi pernahkah anda dianggap menggunakan salah satu daripada minyak yang telah diselitkan sebagai sistem penghantaran yang tulen minyak pati seperti lavender, chamomile Roman, naik, atau geranium untuk penjagaan kulit? Untuk lebam, Wort St John boleh digunakan dengan hilichrysum, cistus, atau geranium.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar