Minyak ditekan sejuk Terdedah

Minyak ditekan sejuk Terdedah

Adakah anda pernah mendengar tentang minyak ditekan sejuk? Tidak, ya .... mungkin? Well, tidak perlu bimbang. Ramai yang tidak tahu apa yang dimaksudkan dan jujur ​​... anda akan mendapat jawapan yang berbeza-beza dari pelbagai sumber. Sehingga sukar sedikit untuk menentukan adalah bahawa minyak ditekan sejuk dibuat berbeza di kawasan-kawasan lain di dunia.

Di Amerika ia telah menjadi tidak lebih daripada slogan atau gimik. Jenis sahih dihasilkan menggunakan teknik yang dikenali sebagai expeller menekan. Pendek kata, ia bermakna minyak dibangunkan tanpa bahan kimia sintetik. Suhu tinggi berbeza dengan ketumpatan kacang dan benih digunakan untuk membuat minyak. Haba yang lebih diperlukan untuk kacang dan benih yang lebih padat berbanding dengan jenis lembut yang tidak memerlukan haba sebanyak.

Di negara-negara Eropah, peraturan tegar digunakan untuk pembuatan minyak akhbar sejuk. Suhu tinggi berbeza dengan setiap pelbagai minyak tetapi secara umum adalah suatu tempat dalam lingkungan 80 hingga 115 darjah Fahrenheit.

Yang utama mengambil sini: sejuk ditekan tidak suhu tidak sama sejuk. Sebaliknya, ia merujuk kepada darjah api kecil. Inilah yang membahagikan minyak ditekan sejuk dari jenis lebat halus tradisional. Kaedah haba yang tinggi digunakan dalam jenis minyak biasa.

Minyak organik adalah lebih baik

Ya. Manfaat tidak berbohong. Minyak organik menyediakan banyak kelebihan kesihatan. Satu lagi positif ialah rasa adalah jauh lebih tinggi daripada minyak masak biasa. Haba yang lebih besar dalam pembuatan bermakna nutrien mendapatkan dilucuti dan bahan tambahan yang tidak sihat dicipta. Ini adalah kes dengan produk-produk seperti marjerin atau lemak babi memasak. Salah satu faedah terbesar menekan pada suhu yang rendah adalah bahawa minyak mengekalkan kualiti yang wujud mereka sihat.

Varieti Popular

Bergantung kepada tujuan penggunaan, minyak dara zaitun, biji bijan, dan juga minyak biji anggur adalah antara penjual terbesar. Ramai pengguna mencuba beberapa jenis memanfaatkan manfaat kesihatan dan juga untuk menikmati rasa indah minyak ini menyediakan.

Menyembuhkan Alternatif

Ramai orang telah menemui penawar semula jadi daripada penggunaan minyak organik. Minyak menarik, yang diamalkan oleh "menarik dan Bubar minyak" di dalam mulut, patut dipuji bagi mengubati alahan, menurunkan tekanan darah, dan pemutihan gigi.

Tidak kira apa tujuan penggunaan anda, jangan lupa untuk melihat label dan baca dengan teliti. Terdapat banyak tiruan di pasaran. Jangan berpuas hati dengan minyak yang tidak sihat ... ingat minyak ditekan sejuk dibuat menggunakan api kecil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar